2013. május 22., szerda

Horgolt nyári kalap leírása

Előre elnézést kérek a nem túl szakszerű megfogalmazásért.

Először 6lsz körré zártam.
1.Sor: minden lsz-be 2erp ( V V)
2.sor: itt is minden pálcába 2erp ( V V V...)
3.sor: minden második pálcába 2erp ( I V I V...)
4.sor:minden harmadik pálcába 2erp (I I V I I V...)
5.sor:minden negyedik pálcába 2erp ( I I I V I I I V. . . )

6.sor: minden sort 3lsz magasítással kezdtem. Az első pálcába 3lsz,1erp,1lsz,2erp,majd két pálcát kihagyunk és 2erp,1lsz,2erp. Így tovább a sor végéig. FONTOS,hogy a 2egyráhajtásospálcákat egyszerre horgoltam le. A sorok elején kúszószemmel "elmásztam" a 2erp csoport közt lévő lsz-ig és ott kezdtem az új sort . Nálam ebből 9sor készült.
A kalapka karimáját/fodrát úgy horgoltam,hogy az egyszerre lehorgolt pálcákra kerül 1lsz, a köztük lévő lszbe szintén 1,a 2lszre ,pedig 3erp került. Következő sorban,minden negyedik szembe szaporítottam,majd a harmadik ,egyben utolsó, sorban minden nyolcadikban.

Megjegyzéseim: Kicsit azért javítgatnék a fodron. Ez a kalap 2hónapos babára készült Yarnart fonallal, 3,5es tűvel. Nyugodtan javíts bele! :)
Ha esetleg vki meghorgolná,örülnék,ha megmutatná!

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése