2012. október 23., kedd

Még szombaton készült el a sál. Nem bírtam rendeset fotózni :/

7 megjegyzés:

  1. Jajjj én életemben egyszer már (tavaly) láttam egy ilyen sálat egyszínűben és nagyon szeretnék!!! Nehéz megcsinálni? Mert aki azt készítette azt mondta többet ilyet nem köt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Flamenco vagy butterfly fonal kötésre keress rá

      Törlés
    2. Nah,ezt jól beírtam 2felé :)

      Törlés
    3. Ezt jól beírtam 2 felé

      Törlés
  2. Szerintem nem nehéz! Youtube-on van pár video. Onnan lestem el én is. Tavaly én is csináltam egy kéket. A legjobb,hogy 10szem az egész :)

    VálaszTörlés
  3. Azt megkérdezhetem, mennyibe kerül a fonal és egy sálhoz mennyi szükséges?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 7-800ft körül és 2gombolyag kell. De van ami sűrű,mint a géz. Az nekem jobban tetszik.

      Törlés