2012. március 1., csütörtök

Tappancsos felső

Rég foglalkoztatott az ötlet...hogy mit kellene az egyszínű felsőkkel kezdeni,hogy nem legyen olyan uncsi.Volt egy idő mikor nyomtattam mintákat és felvasaltam,de hosszútávon nem bírta a gyakori mosást és hát tulajdonképpen nem is annyira költségkímélő megoldás.
Vettem felvasalható mintákat,foltokat,de végül be kerültek csak a varrós dobozba(de az egyiket nem sokára felhasználom)

Ma aztán végre rászántam magam. Van Ádinak egy dupla ujjú felsője.

Ilyen volt:


Nem agyaltam sokat,hanem csak napközben beugrott mi lenne,ha varrnék rá egy mancs nyomot. Még tavaly vettem melegítő anyagot a fiúknak abból kivágtam a részeket és belevágtam a varrásba. Egyszer a tűm is beletört,szó szerint. De aztán végül elkészült. Dani az etetőszékből figyelt, mire az utolsó centiket varrtam neki már elszakadt a cérnája:D ,de azért rendes volt hogy hagyta megvarrni. Amúgy szereti ezeket a hangos dolgokat. A porszívóra meg sity-suty elalszik.
Aztán Dávid is benyújtotta az igényét egyre,de "tappancsos legyen ám" felsőre.Azt holnapra halasztottuk.
Bocs a képekért valószínűleg elnyomtam a gépen valamit.
Szóval ilyen lett
Ádi,állán a délután az udvaron szerzett hadi sérüléssel:S

Itt már unta egy kicsit Ádi,Dávid ellenőrzi tuti nem jön-e le:)
Nos,milyen lett?

1 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon klassz lett! Nem hiába vágyik rá a tesója is :)

    VálaszTörlés