2012. február 6., hétfő

Fogzás miatt zárva

Bizony Danikánk fogzik. Múlt héten csütörtökön bújt ki az első fogacska,nagy szenvedés kíséretében:( Elég sokat nyöszörög sír és kézben érzi csak jól magát,ami eddig,azért nem volt jellemző,és akkor még az éjszakai ébredéseket nem is említem.Egyébként nagyon ügyesen forog minden felé és hernyó mászással próbál közlekedni.
Előtte két nappal voltunk a fél éves tanácsadáson(hihetetlen,hogy repül az idő).
8,25kg és 67cm(+,- 1)
A nagyok élvezik a szombat este ideért havat,bár rettentő hideg van.

Szóval vagyok,lenne is mutogatni valóm,csak a fényképezésig nem jutok.Készült egy sál ajándékba és Daninak készül egy pulcsi ,amit este szoktam, tv nézés közben ,kötni.
Tervek vannak persze.....pl.Daninak kb.3hete vettem anyagot,hogy új ágyneműt kapjon és falvédőt. Van hímezni valóm,amit anyu kap névnapjára,van két gobelinem és szeretnék idén több xszemest készíteni és többet varrni.
De majd meglátjuk,nagyon nem görcsölök semmin,mert Dávid 3éves lesz júniusban és ha valóban kötelező lesz 3éves kortól az ovi,neki is kezdeni kell. Addig kihasználjuk a közös időt,a nyarat..........milyen furcsa ezt leírni...hirtelen szomorúság járt el és majdnem sírok. Lassan elröppen 3év és észre sem vettem..."hol voltam eddig"????
Persze itt...velük...de akkor is...
Abba már bele sem kezdek,hogy Ádi idén 5éves lesz és hip-hop jön neki a suli...Hmmm....
Persze ,így van rendjén tudom,csak ne rohanna ,így az idő........

1 megjegyzés:

  1. De az idő rohan... élvezd ki minden percét, amíg otthon lehetsz velük... akkor is, ha nyöszörög :)

    VálaszTörlés