2011. november 16., szerda

Karácsonyi memória játék


A fiúknak csináltam. Pofon egyszerű, a mintákat kinyomtattam innen,érdemes ráragasztani egy vékony kartonra vagy-hogy dizájnosabb legyen -egy karácsonyi csomagoló papírra,hogy ne legyen átlátszó .Kivágjuk ,egymástól kb fél centire lamináló fóliába helyezzük ,lelamináljuk és újra kivágjuk őket. Találunk még a neten több mintát,de egy táblázatba rendezve,bármilyet
készíthetünk magunknak.

Idén is szaloncukor gyártásban kezdtem,több méretben:

Ahogy kotorásztam az anyagok közt találtam kettőt tavalyról:

3 megjegyzés:

  1. Tényleg egyszerű!
    A szaloncukrok is szuperek. :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira jól néznek ki!
    Esetleg meg tudnád adni a gyártási paramétereket? (anyagméret, mi van benne?)
    Köszi előre is!

    VálaszTörlés
  3. Persze,bepötyögöm mail-ben:)

    VálaszTörlés