2011. november 8., kedd

Ajándék és más egyéb...

A hétvégén sokat varrtam,főleg terítőket kellett szegnem.Kisebbeket-nagyobbakat,rendelésre. Kicsit monoton és egy fürdőszobai tároló vár még rám.

Edinától kaptam ezeket a szépségeket! Ünnepi ajtó-ablakdíszeket és egy zacsitartót-milyen nagyszerű találmány ez:)Nagyon tetszenek! Sajnos a szarvasról,csak este tudtam képet csinálni,mert Dávid nem akart megválni tőle.Majd lecserélem .



Dani sapija,ez is esti kép,nem ilyen rövid a fülénél,csak sokat ficergett. Nem tökéletes,de első próbálkozásra ilyen lett.








Új szerzeményeim:.Szalay könyvkiadónál 500.-/db áron beszerezhető.


Talán még 100 ft-ba sem került,ha jól emlékszem. A hétvégén szereztem egy zacskó gombbal együtt,majd azt is fotózom.




Konzervdobozból és maradék díszcsíkból készült tartó,még nincs kész a tetejére még ragasztok vmit és készül több is.

Rendelésre készült ez a kitűző,majd készül még



2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon sokat dolgoztál! Mind nagyon szép, de a legszebb a kisfiad! :)

    VálaszTörlés
  2. Ilyen könyvem nekem is van!!!!!

    VálaszTörlés