2011. május 3., kedd

Visszatérés...?

Sziasztok!

Az utóbbi hónapokban eléggé eltűntem. Ennek több oka is van.
Először is ,elég nehéz volt számomra az év vége. Elég sokat feküdtem és 10kg-t leadtam.Nehéz volt a napi dolgokat elvégezni és örültem,ha csak leülhettem. De nemcsak örültem neki,de szükségem is volt rá,hogy ne essek össze. Édes teher volt és a mai napig az,hiszen érkezik hozzánk egy új családtag. Egy újabb kisfiú,akit augusztus elejére várunk:)
Az előző két terhességemhez hasonlóan vele is nehezen teltek az első hónapok,de most már jól vagyok és vége az émelygős,hányós korszaknak.
Mikor megtudtuk,hogy újra babánk születik világossá vált,hogy lépnünk kell valamerre,mert a mostani lakásunk már ,így is kicsi. Így végre megvettük ,életünk,első,igazi közös otthonát. Talán júliusban végre,2év után magunk mögött tudhatjuk kicsiny albérletünket és beköltözhetünk a házunkban. Rengeteg munka van rajta,renoválás,átalakítás...stb. De úgy gondolom,hogy megéri és ami nagyon fontos van udvar és kert.

2 megjegyzés:

  1. Örülök hogy visszatértél! Nálam is alkotói válság van mostanság...
    Gratulálok a babához és ahhoz hogy lesz saját otthonotok! Sok erőt és kitartást kívánok az egész családnak! ♥

    VálaszTörlés