2010. október 11., hétfő

Már majdnem egy hónapja nem írtam,azért készült pár dolog. Hozom,majd a képeket is.
Időközben egy évvel idősebb lettem...öregebb nem:D

Dávid nagyon beteg volt másfél hete:( Lázas volt és a legjobban az aggasztott minket,hogy nem evett és az innivalót is úgy kellett bele könyörögni. Pedig egyébként kis zabagép:),bár nem látszik rajta. (bárcsak nekem lennének ilyen tulajdonságaim)Szerencsére már jól van és újra eszik.

Aki néha benéz ide az láthatja,hogy nálunk vmi mindig elromlik. Fényképező,monitor...stb,most a mosógép jött soron 1 jó hónapja. Nagyon nagy érvágás volt..de ez van. Remélem(és le is kopogom) már nem megy tönkre.
Kb.két hete sikerült egy nagy doboz fonalhoz jutnom,amiben rengeteg új fonal volt. Pont rossz paszban voltam,de nagyon nagy adag boldogság hormon szabadult fel bennem,ahogy nézegettem,tapogattam őket. :D Majd fotózom őket:)

1 megjegyzés:

  1. Köszönm az ünnepelt nevében! Neked is boldog szülinapot így utólag!

    VálaszTörlés