2010. október 11., hétfő

Egyveleg:)





Kézkrémes dobozból készült. Ezt a hímzést már mutattam,annyit csináltam még vele,hogy a virágok közepébe varrtam 1-1 rózsaszín gyöngyöt Kriszti blogjában láttam ilyen labello tartókat és nagyon megtetszett. Készítettem is magamnak egyet,de már megrendelést is kaptam kettőre.:)Ez készült sógornőmnek,másik fonalból csinálok még egyet,hogy tudjon választani. Olyat kért,ami rózsaszín vagy rózsaszínes vmi. Csináltam vakuval és vaku nélküli képet is,de szerintem egyik sem adja vissza a fonal színét.
Textílkönyv,Ádinak csináltam és segített is,bár inkább Dávidnak való,de valamelyik tv-műsorban ilyet készítettek és mondta,hogy csináljunk mi is:) Kicsit gagyi lett,de a fiúknak tetszik , két réteg közé varrtam egy nejlon,így zörög.








Ezt nem jól fotóztam nem látszik,hogy mennyi van benne,de olyan 30-35 kisebb-nagyobb gombolyag. Volt benne 1pár kötőtű,zoknikötőtű,horgolófonalak...stb









El is kezdtem egy sálat,ma már jobban áll:)




Egy gyűrű kásagyöngyből:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése