2009. december 17., csütörtök

A nyertes.......

.......???

Ma sorsoltam.

Mindenkitől megkaptam a kisképecskéket.

Név szerint:

1.Jutka
2.Aranka
3.Judit
4.Móni

Judit két képecskét is küldött:)
Köszönöm a képecske mellé küldött finomságokat is!


Mindenkinek nagyon-nagyon köszönöm a fáradozását,nagyon kedves dolog volt tőletek!!!!!

Millió hála és köszönet érte!

Szóval nem húzom tovább a szót a nyertes:

Jutka

Kedves Jutka! Egyeztetek még Judittal,az ajándékutalvánnyal kapcsolatosan és írok maja mailt. De szerintem elkezdhetsz nézelődni. Az ajándékod,amit én készítettem,pedig hamarosan postázom!
Gratulálok!

Még egyszer köszönöm mindenkinek!

Képeket is feltöltöm,ígérem igyekszem vele!!



2 megjegyzés:

  1. Vááh, de jó!
    Azt nem írhatom , még sosem nyertem volt már kisebb nagyobb nyereményem, viszont nagyon örülök neki.
    A játékodra ismeretlenül azért jelentkeztem, mert szerettem volna önzetlenül a szívem jóságából adni valamit. Eszembe sem jutott a nyeremény, de nagyon köszönöm, leges legjobban az általad készített ajándékot várom.

    VálaszTörlés