2009. november 2., hétfő

Postázva


Ma végre postáztam a Hungarian exchange ajándékát.
Remélem,hogy gyorsan odaér a páromhoz. Sajnálom,hogy nincs blogja. Így sokkal könnyebb lett volna az ajándék. A párná kivül került még más is a csomagba. Tea,egy ollóőr,szalvéta,és egy tökös kis figura.
Még mindig nem találtam ki a Hunchristmas-os párom ajándékát,bár azért már vannak ötleteim.
Lehet,hogy karácsonyig megszületik egy Pif ajándék is? Szeretném.

Nina játékot karácsonyi játékot hirdetett.
A kérdése,hogy miért kedveled avagy miért nem kedveled a karácsonyt?


A szívemnek egy kedves ünnep a karácsony. A szent este és az azt megelőző készülödés során félre tudom rakni a haragot,a viszályt. Ilyenkor gyakran eszembe jut,hogy milyen volt gyermek koromban a karácsony. Nagyon klassz helyen laktunk,akkoriban nagyon szép volt. Az utcánkban csak az egyik oldalon voltak házak,a másik oldalon egy rét volt kicsit távolabb pedig egy patak(székes-patak). Nagyon jó volt mikor ez hó borította. 24én délelőtt anyu készülődött,sütött -főzött, mi addig a húgommal(akkor még csak ketten voltunk)vártuk a Jézuskát. Nagypapám énekelt nekünk,velünk. Karácsonyi dalokat tanított,köztük a "Mennyből az anygyal"-t, a "Dicsőség"-et és még sok mást. Délután kimentünk szánkózni apuval. Mire végett ért a játék már majdnem sötétedett. Bementünk és mire felértünk az emeletre már ott járt a Jézuska. És... hatalmas fát hozott nekünk,ami gyönyörűen ragyogott,csillogott villogott. Este szépen visszapakoltunk mindent a fa alá ,de reggel újra kezdődött a játék.


Az korábban említett kiscsizma

Csere Melindával:
Én egy könyvet küldtem neki. Papírhajtogatás címmel. A képet tőle vettem kölcsön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése