2009. november 4., szerda

Ollóőr



Tegnap csináltam ezt a kis mintát.
Móni segítségével sikerült is normálisan lefényképeznem.Köszi Móni!
Itt még nincs kész.
Nagyon morcos vagyok,mert most meg a vaku nem jó a gépen. Nem tudom,hogy mi lehet vele. Villani villan,de csak kicsit.
Szerintetek?
Holnap,ha addig nem javul meg,felhívom a szervízt. Az a gond,hogy csak Pesten van átvevő hely. Nekem az meg 100km. A másik problémám,az,hogy a jótállási jegyen 08.21 van, a blokkon,pedig 08.22. Ilyenkor mi van. Oda van írva a jótállási jegy aljára,hogy a két dátumnak egyeznie kell. menjek vissza a Tescoba? Az is rá van írva,hogy javítottat nem fogadnak el. Felhívom őket és meglátjuk.

Már eleve nem jó napom volt és volt egy plusz köröm,mert mikor akartam levenni a kártyámról pénzt,nem engedte az automata. Kiderült,lejárt a kártyám. Irány a bank,ahol átvettem az új kártyám.

Még nem jelzett vissza a HE -es társam,hogy odaért-e az ajándék. Bár lehet mg nem ért oda.

Már jó,hogy este van és remélhetőlegg más már nem árnyékozza be a napomat.

Postára adtam Évának a teatasakokat.


2 megjegyzés:

  1. Ó te szegény mennyi bosszúság! Vigasztaljon az, hogy megkaptam a tasakokat! Nagyon szépek! A cseremütyürt hamarosan küldöm! :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen! :)))
    Hogy van beállítva a vakud? Mert a vakunak is van többféle módja.

    VálaszTörlés