2009. november 14., szombat

Nyerj egy Permin darus ollót..

...ha résztveszel a játékomban és te vagy a szerencsés akár ez is a tiéd lehet.

Judit felajánlotta,hogy a nyereményhez ők is hozzá járulnak és ez még nem minden...a nyertest egy évig törzsvásárlóként kezelik a xszemes boltban.

Akkor összegezzünk:
2,000ft-os vásárlási utalvány
1db permin színes darus olló
1évig a xszemes bolt törzsvásárlói kezdvezménye
+saját készítésű ajándék tőlem

Szerintem elég kecsegtető nyeremény.Nem?

Hát,nincs nagy tolongás.. :(

Nem tudom mit tegyek...legyen a blokkok mérete 10*10cm?

6 megjegyzés:

  1. Én szívesen részt veszek a játékodban! :)))))

    VálaszTörlés
  2. SZia! Köszönöm!:) Majd e-mailben esetleg egyeztetünk!:) Így már 2-en vagytok!:))

    VálaszTörlés
  3. szia! én is szívesen hímzek a ficskádnak. természetesen, ha engem húzol, akkor csak a te ajcsidat kapom. :) ha nem gond. igazából csak segíteni szeretnék, hogy többen legyünk...

    VálaszTörlés
  4. Szia! Persze,hogy nem gond!:)Sőt,örülök neki.Ha téged húzlak,akkor két nyertes lesz:)

    VálaszTörlés
  5. Szívesen hímzek én is valami kis ajándékot. Sőt egy apróság már el van kezdve, ha elfogadod.

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Tudnál némi infoval szolgálni, hogy 1. milyen anyagra szeretnéd?? Aida, hímzővászon? fehér, vagy egyéb???
    S akkor most a 10*10 vagy a 15*15 cm-s blokk lesz??? Én kinéztem egy ari macis autós mintát: 40*45 szem.. ez megfelel méretben????
    köszi...

    VálaszTörlés