2009. november 16., hétfő

Ma is olyan fáradt voltam.:( Fogalmam sincs miért..Mostanában,annyiszor előfordul. Nincs is nagyon kedvem írni. Holnap megyünk Dáviddal tanácsadásra. Párom erőlteti a H1N1 elleni védőoltást,majd megérdeklődöm. Én személy szerint nem szeretném beadatni magamnak. Szerintem egy kicsit fel van fújva a dolog. Biztos sokan megköveznek,ezért a kijelentésemért,de ez a véleményem. Ha minden igaz ingyen jár nekünk,mert 6 hónapnál fiatalabb emberpalánta van a háztartásban. Még átgondolom,hogy mi legyen. Azt sem szeretném,hogy esetleg én kapom el és a gyerekeket megfertőzzem.
Tulajdonképpen ki sem derül sok esetben,hogy influenza volt-e vagy H1N1. Nem régiben láttam az egyik tv-műsorban ey riportot egy anyukával,aki bevittte a kórházba a gyerekét és haza küldték,mert ,mondván úgyanúgy kell kezelni mint a "sima" influenzát.
Nem tudom tényleg!

Majd jövök és mutogatok képeket!

1 megjegyzés:

  1. Én is vaccillálok egy jó ideje. Most a "nem"nél tartok. Mondjuk abban biztos vagyok, hogy magamnak nem, a férjem is elküldött a fenébe a marhaságaimmal, mikor kérdeztem. :) :) Igazából szerintem ezt csak közösségben, zárt helyen lehet jól összeszedni. Pölö egy orvosi váró tökéletes. :) Mi 30-án megyünk tanácsadásra (meg más oltásra) de szerintem nekünk nem fogja javasolni a dokinéni. Csak apa hozhatja haza. Annak meg beígértem, ha elköhinti magát, megy az anyjához lakni. :) (mondjuk ő sincs sok emberrel zárt térben. (se sokkal, se zárt.. :) azért kivi vagyok mit mond a dokitok. Majd írd meg mit javasolt.

    VálaszTörlés