2009. szeptember 3., csütörtök

Mindhárom hely betelt szerencsére a Pif játékban :) A harmadik ,aki ajándékot kap tőlem,az Szegedilány,majd kérlek küldd el a címed. Köszönöm!


Ma kicsit összeszorult a szívem. Iskola mellett lakunk és ma néztem az ablakból,ahogy mennek haza a suliból a gyerekek. Eszembe jutott,hogy Ádi is lehet megy jövőre oviba(szeptemberben),de ha akkor nem utána biztos. Nem tudom képes leszek-e rá majd,hogy ott hagyjam egy csomó "idegen" között. Hogy fogom kezelni,ha sír,nem akar maradni. Vagy ha nem sír és maradni akar. Egy biztos én biztos sírni fogok :(,hogy ott kell hagyni. Mást részt tudom,hogy,ha egyből nem is utána biztos,hogy jól fogja magát érezni,játszhat,barátkozhat. Ti hogy csináltátok? Milyen volt ?


Végülis kár is ezen agyalni még egyenlőre, van még egy teljes évünk együtt.







Mostanában 3x is jót derültem azon,amit mondott Ádám.


*Anyu mondta,hogy kicsit hányingere van.Eltelt vagy 2nap. Apa vitte bicózni,adja rá az inget. Ádám közben ecseteli,hogy a babának hányINGere van. Kérdezzük tőle,hogy hol érzi?Fáj valamije. Erre ő rámutat az ingjére. Azóta,így hívja az ingeket.

*Nézegti az arcom,és rámutatott az anyajegyre az arcomon,megkérdezte,hogy mi az. Mondtam neki,hogy anyajegy. Erre ő: Nem az babajegy.


*Kért valamit,mire az apja mondta,hogy mondja,azt is,hogy légyszíves. Eltelt egy kisidő,szétdobált a játékokat.Mondtam neki,hogy szedje fel. Erre Ádám annyit mondott csak,hogy LÉGYSZI! (megjegyzem jogosan :D )

Dávid jó kisbaba,már nem sír sokat. Mosolygós,"beszédes". :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése