2009. augusztus 28., péntek

A tegnapi mélypont után kezdem visszanyerni az erőmet,legalábbis úgy érzem.
Úgy néz ki annyira sajnáltam anyut,hogy átvettem a sorsát. A vasárnapi nassi készítése után eléggé megfájdult a fogam,iszonyatosan,majd megörültem. Párom egyből javasolta menjünk az ügyeletre Tatabányára. 1-ig volt csak,nem mentünk. Itt nálunk van egy magán fogorvos. Irány akkor iszonyat volt,tiszta vörösek voltak a szemeim. Kapta szurikat,kihúzta,nyugi.Mire haza értünk bedagadtam kicsit,aztán jobban ,aztán lelapadt kicsire. Másnapra is kicsit maradt nem túl feltünő,leszámítva azt a nagy kék foltot,ami valahogy az arcomra került. Csodaszép!! Biztos megnyomhatta vagy vmi. Meg még a számszéle is megrepedt egy kicsit :( De ez már nem fáj,annyira.
De az éjszakáim nem teltek nyugodtan ,sajnos. Dávid óránként-másfél óránként kelt enni. Tegnap már ülve eltudtam volna aludni. Este már kapott tápszer pótlást :( Így 1x kelt csak éjjel. Remélem,hogy ennél több tápszert nem kell neki adni, megállunk a napi 1x, este állapotnál. Bízom benne,ha jövő hónapban elkezd mást is enni elég lesz a tejci.
A számomra strapás hét ellenére párat böktem,nagyon keveset. Du-tán mutatom,most ablakot kell pucolni. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése