2009. június 22., hétfő

MEGSZÜLETETT




2009.június 5-én délelőtt 9 óra 5perckor világra jött második kisfiúnk Dávid. 3260grammal és 52cm-rel.Gyors szülés volt és komplikáció mentes. Íme egy kép az ifjabbik trónörökösről.




Ádám szereti az öccsét,legalábbis úgy tűnik :)



Nem féltékeny rá.





A szülés előtti hetekben nem úl sok mindent csináltam. Hímzés-varrás szempontjából.



Megvarrtam a kiságy matracára a huzatot és én csináltam aszivacsot a pelenkázóra. Anyák napjára hímeztem egy minit és előszedtem a félbe maradt Némos gobleint. Ezen a képen még nincs teljesen kész .


3 megjegyzés:

  1. Gratulálok!
    Jó egészséget mindkettőtönek!

    VálaszTörlés
  2. Boldog születésnapot a "nagy" fiúnak!

    Gratulálok kisfiatok megszületése alakmából! Nagyon jó egészséget és sok boldogságot kívánok az egész családnak!
    Az én Viki lányom is 3260gr-mal született.:-)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a kis jövevényhez.
    Ne haragudj,hogy így utólag írok csak,de nem nagyon volt időm olvasgatni,netezni.

    VálaszTörlés