2009. április 17., péntek

Újra itt...

Puszika.hu - Csillogó képek


Végre össze lett rakva a számítógépem. Holnap lesz két hete,hogy bent vagyunk a lakásban. Jó itt. Végre külön,SZABADON!! nagyon-nagyon jó!!!!! Ádám borzasztó hamar megszokta,nem is gondoltam volna. Akkor hoztuk csak el már,amikor ki voltak pakolva a játékai,könyvei. Egyből feltaláálta magát. Többen mondták,hogy ,majd nem alszik el,hát a gyerekem rájuk cáfolt. Végig alussza az éjszakákat és egyszer sem ébred fel:) . Nem mondom,hogy csak annak tudható,hogy elköltöztünk,d megjavult az evőkéje is :D
Ennek annyira,de annyira örülök:)
Biztos sokat jelent,hogy nem csalják el állandóan az asztaltól. Szóval szupi a külön lét!

Terhességem 34 és feledik hetében járok...már nem sok van. Kisfiú lesz megint csak azt mondták!

Mióta nem írtam ide kb semmi kreatív dolgot nem csináltam,a főzésen kivül,kivéve,hogy befejeztem a táskám,amit elkeztem kötni. De hiányolok róla valami díszt. Ma van egy kis időm ,majd kutakodok a neten valami kötött virág után.

2 megjegyzés:

  1. Hamarosan akkor nagy örömmel viheted haza az új kuckóba a picurkát.
    Sok boldogságot az új lakásban!

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy sikerült a különköltözés.Majd meglátod sokkal jobb lesz minden.Pocaklakó kisfiúhoz gratulálok! A nevét már kiválasztottátok?

    VálaszTörlés