2009. március 8., vasárnap

Végre..


Végre valami féle változás áll be az életünkbe...DE JÓ!!!! Ha minden jól megy a jövő hónapban már máshol blogolok:)

Még nem tudom hol,apán múlik teljes mértékben az ő döntése. Kapott egy ajánlatot,hogy mehetne németekhez melózni. Megbízható munka,egyik ismerőse már volt kint és vele menne,mehetne.De vacilál,amit 1000%-osan megértek,mert ha megy 2 évre megy,havonta jönne haza.

Mindegy,ha nem akar menni,hát én nem erőltetem. Az ő döntése.


A lényeg,hogy megyünk és nyugtom lesz anyóstól :) Fél 9 van még csak ,de már 8ig volt két beszólása.


1.Nyikorog a fürdő ajtó-értsd: nyikorog a fürdő ajtó,megébredek éjjel,6,5hónapos terhesen nem gyere fel wc-re tartsd vissza reggelig


2.Az ő fia(párom),ennyi idősen,mint az Ádi már szobatiszta volt-értsd:Szar anya vagy én tökéletes voltam,vagyok,leszek.


Hol van még az este és a jövő hónap?????????



Na,másrról is írnék,elvégre tulajdonképpen ,ezért csináltam a blogot:)


Hímeztem.


Elkészült a vázás kép,csináltam egy szíves lógót,kötés ügyileg is kész vagyok a pulcsival,vagyis készen lennék,ha az ujjait nem kellene visszabontani,mert valamit igencsak elcseszeríntettem. Képeket rakok fel délután.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése