2009. február 4., szerda

Még élek...

...bár alig. Amióta nem írtam tulajdonképpen semmi érdembelit nem csináltam. Leszámítva,hogy a kutyás gobleinből varrtam egy párnát Ádinak,ami nagyon bejött neki:) . Csőrikém kontúrozásra vár. De ha őszinte akarok lenni,nincs kedvem most hozzá. Pedig már nem nagy munka.Most valami másban tőröm a fejem. Egyenlőre még folyamatosan változnak az elképzeléseim a babás ajándékokról. Jó lenne már kitalálnom és megállapodni egy mellett.:(

A hétvégéről...
..vasárnap végre bírt esni a hó,mire délután felkelt Ádám és kivittük volna kicsit el is olvadt:(
Egyébként semmit nem csináltunk a házimunkán kivül.

A hétfő is eltelt a maga egyhangúságával. Minnél több nap telik el itt,annál rosszabb a kedvem napról-napra,hogy még mindig itt kell laknunk. Igaz,ezt úgy kellene felfognom,,hogy napról-napra közelebb vagyok ahhoz,hogy a saját házunkban lakjak nyugalomban. Bár,itt se bánt senki(nyíltan) csak a gyereket hurcolnák. Sokszor azt hiszem elfelejtik ki az anyja. Próbálom a sok sz@rságot nem felvenni ,de nagyon nehéz. Igyekszem nem felidegesíteni magam,hogy a pocaklakónak ne ártsak. Na,mindegy! Ez van ezt kell szeretni!

Tegnap vittük anyuval Ádámot a védőnőhöz. Hívott pénteken,hogy menjek később és akkor nem kell hétfőn külön elmennem terhestanácsadásra,hanem egybe letudjuk a kettőt.
A gyerekbe mély nyomokat hagyott a decemberi oltás,ahová párom és anyu vitte,mert kórházban voltam. Állítólag oltári hisztit levágott,amit a tegnapi után el is hiszek. A mérlegre nem akart ráülni. Velem méreckedett a nagy mérlegen. Ahol is kiderült 10dkg-ot fogyott az örökmozgó fiam. ezek,rögtön fogták a fejüket(védőnő,doki),hogy vérszegény,csütörtökön vigyem vérvételre.Na,király! Nem elég,hogy most megszúrják,még csütörtökön is. Hozzá teszem a párom,nem engedi olyan könnyen a kisfiát böködni. Totál kiakadt,mert múltkor ruhában,teli pelussal,3üveg tea után mérték,tegnap meg ruha nélkül,tiszta pelusba. Na,de nem a legjobb evő,szóval egy vérvétel nem árt. Márcsak az a kérdés,hogy ki viszi be. Én??? Neeeeem!!! Párom??? Neeeem!!!De már sejtem előre,hogy nekem kell.
Holnap amúgy is sűrű napunk lesz. Reggel vérvétel,utána postára kéne menni,Tescoba akarunk még,párom könyvelőjéhez,aztán megígértem sógornőmnek,hogy elmegyek vele "shoppingolni",aztán 4re sokihoz kell mennem,úgyhogy hosszú nap lesz.

Viszont a nap,vagy inkább a hét fénypontja,hogy itt a kisbolba sikerült xszemes újságot vennem. Diana...(valami) Már vannak benne húsvéti minták is. Ilyenkor mindig jobban érzem magam,ha kapok kiskárpótlást:)

Márcsak egy kis fagyi kéne. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése