2009. február 26., csütörtök

Blogbarátság



Díjat kaptam Szegedilánytól.






Megmondom őszintén láttam már,hogy kering a díj a blogosok közt,de friss bloggolóként nem igazán számítottam rá,hogy kapok én is.




Miről is van szó?
"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Nem a pénz a mozgatórugó. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."




Akiket én választottam:




Először is visszadnám Szegedilánynak a díjat és tovább adnám még:




Valikának,Delfikének, Mormotaorinak.




Most négyet tudtam írni a másik négyet később,remélem,hogy ez nem baj:)






Más:




Kicsit eltűntem...nem sok minden történt mióta nem írtam,nem sok mindent hímeztem...sőt,szinte semmit. Az új gobleinembe böktem párat és majdnem megkötöttem egy kis pulcsit,már csak a két ujja van. Ezer éve nem kötöttem,ezt sem minta alapján,csak kis bemelegítésként,színe sima,hátulja fordított.






De a legfontosabb,ami történt a múlt hét folyamán,hogy megszületett barátnőm kislánya pénteken,Nóra Vivien 3300gr és 53cm. Úgy sírtam,mikor jött az sms. :) Nagyon-nagyon örülök neki és nem mintha olvasná a blogom,de innen is gratulálok nekik és nagyon sok boldog örömteli percet kívánok .




Tegnap hajnalban megszületett Barnabás is:Párom unokatestvérének kisfia. Nekik is gratulálok!

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a jelölést!
    A gobidnak olyan jó tavaszias színei vannak.Remélem tényleg itt lesz hamarosan,mert már kezdek depis lennia sok szürkeségtől.

    Babócákhoz pedig gratulálok!

    VálaszTörlés