2009. január 30., péntek

Új kép



Töltök fel új képet a teáskannáról


Hát,nem sokkal jobb,mint az előző.



Tegnap,ahogy pakolgattam a dolgaimat,találtam egy kivarrt gobleint,amit még első terhességem közepén csináltam,a kiságy fölé szántam,de valahogy elfelejtődött,aztán még eszembe jutott,hogy van még egy Némos is valahol,de az nincs még teljesen kész.Talán ez az első goblein,amit csináltam. Találtam benne is egy-két hibát. Pl.a nyelvébe kell még két három öltés. Nem tudom miért maradt ki.

Arra gondoltam ebből is kispárnát csinálok,ha kész lesz Csőrike. Vagy még nem tudom.



Valika ajándéka elkészült. Hétfőn feladom,lehet még hétvégén kitalálok mellé valamit.

da'Doro,ajándéka is készül,azt is befejezem ma vagy holnap,ahogy időm lesz kézbe venni.

Képet nem mutatok,majd ha megkapták.

2 megjegyzés:

  1. Szép lett ez a gobi, mindig is csodáltam azokat akik tudnak. Nekem az xszemezés után nem esik ez kézre.
    Nagyon szépen köszönöm, jelentkezem, ha megérkezett a csomag, majd én is fogok küldeni Neked vmit :)

    VálaszTörlés
  2. Édes ez akutyusos gobelin. A lányaim most odavannak a 101 kiskutyáért.
    Régebben én is csináltam, illetve csak azt csináltam, ma már inkább a keresztszemes élvez előnyt. Igaz, néha "elcsábulok" egy-egy gobelinre, tűgobelinre.

    VálaszTörlés