2009. január 26., hétfő

Hímzés mentes hétvége:(

Mutatni semmit nem tudok,mivel egy aprócska rózsán kivül semmit nem hímeztem a hétvégén.
Szombaton elvitte anyu Ádit pár órára,gondoltam,majd most. Ekkor eszembe jutott,hogy van egy zsák bébi ruha át kellene válogatni,hogy mit tartunk meg a kistesónak,mit ajándékozunk el. Hát neki álltam. Hát,mit nem mondjak a zsákban kevesebbnek tűnt,mint,amikor kiborítottam az ágyra.Mire neki álltam a hímzésnek megjött Ádi,éppen csak a mini rózsát bírtam befejezni.

Tegnap itthon volt apa,megint felcsillant a remény,hogy talán,majd ma... De volt annyi dolog mosni,takarítani,felmosni,pakolászni. Főzni nem kellett,mert apa főzött tegnap,de számomra teljesen felfoghatatlan módon legalább 2x annyi mosogatnivalót csinál,mint én. Persze a mosogatás nekem marad. Délután meg Ádival voltam,nagyon anyás lett,mióta kijöttem a kórházból.De nem is baj,úgy IMÁDOM!

Ma fogok hímezni,mindjárt...csak elkortyolgatom a teám,addig olvasok pár blogot. Este talán már tudok mutatni valamit.

1 megjegyzés:

  1. Velem is mindig ez szokott lenni, hogy tervezek, aztán, hogy mi valósul meg ... :)

    VálaszTörlés