2009. január 23., péntek

Betegek vagyunk...

Én is és a kisfiam is ,lassan két hete ki se látszunk a takonyból és köhögünk. Semmi se használ. Szerencse,hogy Ádám nem lázas és nyügi. Igazából egy gyógyszer sem hat,ami nálam nem is meglepő,mivel ritkán szedek össze ilyesmit,de akkor ki tart két hónapig. Mióta nem dolgozom most vagyok először beteg. Pedig az már elég nagy idő,legalább is nekem,mert 2006 októbere óta itthon tengődöm. Na,de nem azért mert munkakerülő vagyok,csak akkor lettem terhes és 7hetesen már a kórházban pihengettem,kisebb-nagyobb megszakításokkal a 20dik hétig,utána meg már nem mehettem dolgozni.

Na,valami más téma:
Hímzés ügyileg lassan kész a Csőrike az utolső helyzet jelentés óta szinte semmit nem haladtam,tekintve,hogy tegnap már fél 9kor elaludtam:),de hétvégén befejezem utána,pedig neki állhatok a babás ajándékoknak. Igaz még mintát nem találtam. Lehet nem is Arieles lesz. Majd még nézelődöm. Egész évre elegendő mintát bespájzoltam a picasáról. De ahogy most így végig gondolom nem sok minden fog megvalósulni belőle idén. Majd talán jövőre,mert
*baba ajándék
*Húginak ajándék
*ÉS ÚGYE JÚNIUSBAN SZÜLETIK A BABÁM neki is kell takaró ,párna egyebek,amint megtudjuk a nemét neki is állok

Aztán innentől egy darabig csak kettőjüknek élek. Persze,alkalom adtán bökök párat.
Mutatni most semmit nem tudok,majd hétvégén.


Mindjárt dél és vége a játéknak,úgy izgulok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése